Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mobilní aplikace pro sdílení polohy ve skupině
Matějíček, Vojtěch ; Tomešek, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace umožňující snadné sdílení polohy mobilního zařízení ve vytvořených skupinách. Práce obsahuje analýzu potřeb uživatelů, uživatelského rozhraní a možností přidávání členů skupin. Mobilní aplikace bude dostupná pro obě majoritní mobilní platformy, tedy iOS i Android. Z tohoto důvodu byla vyvíjena pomocí nástroje Flutter pro multiplatformní vývoj mobilních aplikací. Nedílnou součástí aplikace je webový server napsaný v jazyce PHP a frameworku Yii2.
Návrh a realizace systému pro výpůjčku zkušebních zařízení
Berčík, Dominik ; Arm, Jakub (oponent) ; Fiedler, Petr (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout a vytvořit systém, který vydává testovací zařízení ze skladu dle požadavků uživatele. Rovněž poskytuje službu pro navracení zařízení na sklad a převod zařízení mezi uživateli. Systém dále umožňuje nahlížení do databáze zařízení, kde lze zjistit aktuální dostupnost a historii jednotlivých zařízení. Je ovládán pomocí mobilní aplikace, kterou má každý z uživatelů nainstalovanou ve svém mobilním telefonu. Potřebná data se ukládají do databáze, která je vyvinuta pomocí platformy Firebase. Ta poskytuje jednoduchou správu dat. Součástí práce je i podrobný rozbor zadaní, teoretický popis již existujících výdejních zařízení, popis použitých softwarových nástrojů a vyhodnocení funkcionality systému.
Aplikační rámec pro vývoj informačních systémů v jazyce Dart
Raška, Miroslav ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Vývoj webových aplikacích se potýká se specifickými problémy, které by mohly být vyřešeny novým webovým aplikačním rámcem kombinujícím moderní technologie a nový přístup k návrhu aplikací. Jednotlivé problémy webových aplikací jsou nastíněny včetně stavu jejich řešení v současných webových rámcích. Představena je architektura řízená zprávami, kostra aplikačních komponent a rozličná rozšíření. Popsány jsou problémy při implementaci obecného řešení v jazyce Dart. Dopady jednotlivých rozhodnutí a řešení problémů jsou ilustrovány na ukázkách reálných webových aplikací.
Modelling 3D Forest Structure for Improved Retrieval of Forest Biophysical Properties
Janoutová, Růžena ; Albrechtová,, Jana (oponent) ; Štarha, Pavel (oponent) ; Martišek, Dalibor (vedoucí práce)
The main goal of the thesis was to improve quantitative estimation of vegetation parameters of spruce stand using spectral simulations of three-dimensional radiative transfer model. In the first step, the precise computer 3D model of a spruce tree was created. Since implementation of such precise representation was computationally too demanding for a larger forest canopy, the 3D model had to be simplified. The optimal simplification was found using available spectral airborne data and through comparison with the original 3D spruce model. The optimal simplification yielded an acceptable compromise between computation requirements and accuracy of radiative transfer simulations reproducing the forest stand reflectance. The optimized simplification was subsequently used in retrievals estimating the vegetation parameters from a spectral satellite image. Accuracy of the estimates was validated through comparison with field measurements of retrieved parameters.
Authentication using mobile application and BLE technology
Žigrai, Martin ; Ilgner, Petr (oponent) ; Dobiáš, Patrik (vedoucí práce)
The main idea of this bachelor's thesis is the design and development of a cross-platform mobile application. This mobile application is intended for vehicle reservation and authentication for accessing the vehicle. The goal of the application is to provide a simple and reliable environment for users to quickly and easily search for and reserve a specific vehicle. The mobile application communicates with the vehicle using BLE technology. To ensure the security and confidentiality of communication, cryptographic primitives such as AES and SHA have been utilized. The bachelor's thesis includes an overview of mobile application development, development tools, an overview of cryptographic primitives, and Bluetooth technology. Another part is the design of the mobile application, an overview of cryptographic libraries in Flutter, and the implementation of the mobile application.
Smart Task Planner
Zimola, Jan ; Tesařová, Alena (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
This thesis aims to create a new planning application that combines various time management techniques. From in-depth research on time management combined with a survey of potential users, diverse techniques emerged that the application needs to provide to satisfy various users' needs. Current applications were insufficient for this purpose. The new implementation mainly combines a todo list and a calendar but also adds support for habits or the Pomodoro technique. On top of it, the user can assign values to projects, labels, or tasks such as priority, deadline, or estimate. These attributes are later used in a machine learning model to score elements, enabling the app to suggest the most relevant tasks to the user. The app was built using the multiplatform framework Flutter and released to App Store and Google Play. Own synchronization mechanism for the app's data is utilized between an Isar database and an Appwrite server. The user-defined events can also be reflected in the user-selected synchronization local calendar.
Application for Integration of Analytical Tools for Criminal Police
Mudra, Matěj ; Kolář, Dušan (oponent) ; Kanich, Ondřej (vedoucí práce)
The purpose of this thesis is to design and create a programme capable of integrating a series of analytical tools to aid crime investigation involving large digital data processing. The integration process is dynamic and user configurable to allow for future expansion and flexibility of the analysis pipeline without the need to update the code base. The integration interface itself is designed with online wireframing and prototyping tool Figma and implemented with UI framework Flutter using Dart programming language. This allows for easy development and testing across the Facis team members platfroms. The resulting application is tested by a subject matter expert who one of the assumed users of the final application and provided vital information about his field.
Vývoj multiplatformní cashback aplikace ve Flutteru
ČELOUD, Tomáš
Bakalářská práce popisuje problematiku vývoje mobilních aplikací. Jejím cílem je popsat proces vývoje mobilní aplikace pro podporu nakupování se službou cashback ve frameworku Flutter, která je dostupná na mobilních zařízeních se systémy Android a iOS. V rešeršní části se práce zabývá typy mobilních aplikací a jejich rozdělením, popisem alternativních vývojových možností, vývojovými prostředími a následným seznámením s vybraným frameworkem Flutter a programovacím jazykem Dart. Praktická část představuje popis vývoje samotné aplikace. Jejím cílem je vyvinout uživatelsky příjemnou aplikaci umožňující zobrazit hlavní informace o účtu formou nástěnky, zobrazovat poslední transakce, registraci partnerského účtu a obchodů, ale také možnost platby pomocí QR kódu. Představuje využité knihovny a jejich případné alternativy a popisuje registraci prostřednictvím služby BankId zabezpečenou standardem OpenId.
Návrh a realizace systému pro výpůjčku zkušebních zařízení
Berčík, Dominik ; Arm, Jakub (oponent) ; Fiedler, Petr (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout a vytvořit systém, který vydává testovací zařízení ze skladu dle požadavků uživatele. Rovněž poskytuje službu pro navracení zařízení na sklad a převod zařízení mezi uživateli. Systém dále umožňuje nahlížení do databáze zařízení, kde lze zjistit aktuální dostupnost a historii jednotlivých zařízení. Je ovládán pomocí mobilní aplikace, kterou má každý z uživatelů nainstalovanou ve svém mobilním telefonu. Potřebná data se ukládají do databáze, která je vyvinuta pomocí platformy Firebase. Ta poskytuje jednoduchou správu dat. Součástí práce je i podrobný rozbor zadaní, teoretický popis již existujících výdejních zařízení, popis použitých softwarových nástrojů a vyhodnocení funkcionality systému.
Mobilní aplikace pro sdílení polohy ve skupině
Matějíček, Vojtěch ; Tomešek, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace umožňující snadné sdílení polohy mobilního zařízení ve vytvořených skupinách. Práce obsahuje analýzu potřeb uživatelů, uživatelského rozhraní a možností přidávání členů skupin. Mobilní aplikace bude dostupná pro obě majoritní mobilní platformy, tedy iOS i Android. Z tohoto důvodu byla vyvíjena pomocí nástroje Flutter pro multiplatformní vývoj mobilních aplikací. Nedílnou součástí aplikace je webový server napsaný v jazyce PHP a frameworku Yii2.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.